Saturday 9 January 2010

lg skali.....

cuti yg membosankn tibe lg.......
cm bese.....bgn pg n ngn xmnd....
lappy di dpn mate smbil menayangkn pesbuk....
aisshh...mmg busan giler idop aku...

hajat dihati nk ciapkn koje skola yg ade....
tp xkesampaian coz........phm2 jela...
otak aku pn makin bercelaru bile memikirkn ttg kje skola yg bertimbun cm sampah sarap....
so...ngn ati yg terbuka....lg skali aku jaguhkn dr ignore kn sje bnde2 2...
bg aku...lyn game lg bgs!!!

bile teringt kate2 org tua yg berada nun jauh dimata.....
trase sayu dihati....(hati kacanie beb...lua nmpk je cm besi karat)...
dan dgn menghela nafas pnjg.....mlm nie still ley wt kje lg...
hahahahahahahaha........
but sometimes to make things work....we must do it than only talking about it 24 hours...

n aku mengerti....mlm nie tragedi yg sme bakal berulang...
lyn pesbuk...lyn game....lyn skype...
'sampah sarap yg ade xkn dpt aku buang'
aarrghhhhhhh.........
sekian~~~


No comments:

Post a Comment