Wednesday 6 January 2010

kehidupan di korea........

25hb Disember 2009.....
aku brsme 9 rakan yg len....
menaiki feri meredah lautan luas....
semata2 ingin melihat keindahan bumi korea yg slalu diperkatakan

tiba pada waktu malam.....
rakan di koera tidak sempat utk menjemput di port....
kami dgn gagah pergi ke busan station utk bertemu mereka....
wlupn xtw sepatah haram bhase korea....
ceettt

mereka agak lewat rupe2nye...
aku dan rakan2 berpecah hnye utk mengisi ruangan kosong di prut....
makcik kodai makan mmg plg terbek....
dh la xtw nk cakap....
org tunjuk len kt menu....len plak die g tulis
tp xpela...makanan die mmg terbek habaq hang.....
ciap ley 'topup' lg....

ari2 berikutnye.....
kami di 'tour guide' kn oleh bdk2 pelajar korea....
berjalan2 disekitar seoul...
mmg sonok....
tp plg sonok bdk2 pompuan....
diorg kate shopping murah2....
tp bg aku....
makanan die mntap n murah2 berbanding jopun!!!!
nyum3...eerrkkkk
kenyang~~

pegi men snowboard.....
mmg tyme tue aku amat2 excited.....
mne xnye....1st time beb men snowboard...
mula2 men mmg saket....
jatuh sana....jatuh sini....
perrgghhh....bkn padu tp pedih!!!
tp org tua2 kate....bile dh saket2 dpt result bgs...
mmg btol habaq hang...lastly aku men...
xjatuh...
sonok n teruja!!!!

lastly.....
kredit to pilah,luqman,timboi,dol,is,abuji n smue bdk2 korea yg len yg sudi melayan kerenah kami...
klu korg dtg jopun nnt...gerenti aku layan korg....
buhbye~~~




No comments:

Post a Comment