Wednesday 13 January 2010

hurrmmm...

ari nie merupakan ari xm utk satu jepon........
dimane smue kolej yg trpacak di tanah jepon mengadakn xm secare besar-besaran....
cm kenduri kawin la gamaknye......

wlupn aku tw xm tp aku ngn bggenye nk mnjaguh.....
mlm smlm aku tdo dgn seronoknye tnpe kerisauan didada....
bgn pg td ngn muke pnuh keriangan.....
aku gosok gg....cuci muka....
tgk cermin sket.....n then blah ngn beg yg hnye berisi stationary...

owh...lupe plak....
ari nie agak plik krn salji 2run selebat2nye......
taun2 sblm nie xpenah2 salji 2run ngn lebat....ngade2 pnye salji...
aku ngn muke slumber memulakn pendakian bukit....
bknnye ape...skola aku ats bukit la...

smpi di klas...ngn muke macho trus belek2 sket rumus2 yg ade kt dlm buku...
hnye sekadar memenuhkn mse terluang yg ade....
tepat jam 8.40pg....cekgu msk n bg ceramah free...bla3....
bermula la xm aku tepat jam 9.00pg.....
nk dijadikn crite...mmg luck aku kot xbce buku smlm....

sbbnye??.....
klu bce pn haram xkn kua spt yg dibce....so lbey bek xyah bce kn??
maka aku isytiharkn tlah berlaku 'pembunuhan beramai2' yg aku lakukan....
mne tak nye....aku 'tembak' je byk...huahuahua

so rakan2...xyah blaja utk xm....
buang mse....tenaga...n pahala(sbb korg konpem mencarut klu xley jwb kn)....ingt....
dunia ini hnye sementara....sekadar pinjaman shj...

No comments:

Post a Comment